cronică de film: eu chiar fluier…

Am văzut noul trend de la Berlin. ” Eu când vreau să fluier, fluier ” e cea mai elocventă dovadă. A unei naţiuni degenerate, pline de puşcăriaşi şi borfaşi cu gând de reabilitare. Un film trist, deziluzionant, cu o temă socială care nicidecum nu se va găsi vreodată în Europa de Vest. }n schimb se regăseşte la noi, demonstrând  cum multe alte scursori ale societăţii pot ajunge pe ecrane. Evident că ne-am găsit un drum in cinema. Cel al jegului şi al degradării. Da domnle’ , da’ mesajul? Cum poţi să percepi un mesaj pozitiv, când ăia se injură de mama focului şi devin homosexuali prin puşcării? Trailerul m-a convins. Nu e nevoie de mai mult.

Poate critica de film românească o să-l ridice în slăvi. Eu n-o să mă duc să văd acest film. Nu merit şi nu pot să mai stau în sală, să văd o realitate cruntă şi dureroasă a unui popor care şi-a pierdut identitatea. Îmi pare rău, acest film va fi pus în acelaşi sertar cu celălalt frate al său ” 4 luni, 3 săptămâni si 2 zile „. Din punct de vedere regizoral nu înseamnă nimic, sunt doar subiecte de ştiri sociale transpuse pe peliculă. După cum timpul a demonstrat, acolo vor şi rămâne. Cât despre cum îşi va mai aminti Occidentul de noi?  Să vedem cine pe cine mai omoară sau violează! O să-mi spuneţi că şi americanii omoară şi violează. Numai că din fiecare final, tragi o morală. Când eram mai tânăr, îmi doream să fiu Rambo sau SpiderMan. Din acesta nu pot să rămân decât cu un gust amar. Despre ceea ce nu mi-aş dori să mi se întâmple niciodaă în viaţă.

Sigur, cădem pe spate şi încercăm să facem bici dintr-un material autohton. Calitatea acestuia lasă însă de dorit şi nu se ridică la standardul meu moral. Vă doresc vizionare plăcută şi tristă! Vă salut resemnat din celula 30 a peniteciarului românesc în care trăiesc. Întru o lume mai bună!

Un răspuns la “cronică de film: eu chiar fluier…”

1. „Din punct de vedere regizoral nu înseamnă nimic, sunt doar subiecte de ştiri sociale transpuse pe peliculă”

– din pacate cam doar pe metoda asta au marsat regizorii „noii generatii”, sau reluand iar si iar momente din epoca de aur a Ciuruitului. Eu unul astept sa vad o comedie romaneasca nou si buna. Dar BUNA BUNA. Sa rad in hohote, nu doar sa o zambesc urmarind-o. Cred ca mai am de asteptat mult si bine! Vazusem intr-o zi ca Nicolaescu va scoate lunile astea o comedie – dar din ce am vazut in „trailer” mi s-a parut o porcarie. Sau cine stie…

Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: